Slödag.

Idag vaknade jag 9.30 o låg kvar i sängen till 11.00 tror jag. Skönt men man blir ju helt förslöad resten av dagen också tyvärr. Blir inte mycket bloggat nu för tiden men men det är ju sommar o semester så man är ju ute en del. Nu har Annika varit här en sväng och druckit kaffe. Hon och hennes barn hade varit på Kosta outlet och choppat lite. Igår blev det en kvällstur med hästarna. Vi red iväg vid 21 tiden och var tillbaka en timme senare. Det var så härligt! Det kom ett riktigt ös regn en timme innan så när det klarnade upp var det friskt och härligt. Perfekt ridväder. I kväll blir det åter en tur. Funderar på att gå ut och plocka lite kantareller men vi får väl se om man orkar pallra sig iväg. Är riktigt seg idag. Imorgon ska kanske jag och Annika åka på häst premiering i Nottebäck. Det var typ 15 år sedan jag var där och kollade så det skulle vara kul om vi kom iväg. Har bokata stuga på hig chaparall nu också så i augusti bär det av:-) Å på lördag blir det Metallica i Hultsfred. Det blir kul. Det var 16 år sedan jag såg dom live i Sthlm. gud vad åren rinner iväg. Verkar bli en händelserik sommar det här:-D Kram / Smithi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0