Grill kväll.

Igår åkte jag och Albin till J.  Känndes skönt att komma hit efter allt som har varit i veckan. På eftermiddagen gick vi upp i skogen och plockade massor av blåbär och smultron. Några hallon hittade vi också. Av detta blev det en paj som vi tog med till H och F som vi grillade hos på kvällen. Vi blev riktigt mätta av all god mat , paj och kladdkaka. Efter maten blev det kubb i trädgården. Gick så där för J och mig. Mer behöver vi inte säga;-) Kvällen avslutades framför TV:n där H och J pratade hårdrock och jag och F tittade på Ghost. Framåt två gick vi hem med en sovande spiderman i en vagn som vi fick låna av H och F. 
M och Anton var på Harry Potter. Anton tyckt den var jätte bra. Kul för han att få komma iväg lite själv med M :-)
Har inte hört något från Helsingborg men i detta fallet är det ju possitivt för då har han inte blivit sämre i alla fall. Väntar på att de ska ringa i morgon eftermiddag för att få förs nr och ge en liten rapport hur min "kille" mår.

Nu orkar jag inte skriva mer här idag. Ha det gott.
 
Kram / Smithi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0