"Hump day"

Ja det är onsdag eller Hump day om man så vill. Det värsta är avklarat nu är det  nerförsbacke mot helgen. idag fick darling hämta mig efter jobbet och fick till och med tid över att stanna en stund innan han var tvungen att åka vidare.

Idag har Anton börjat i 5:an!!!!! Herregud vad stor han har blivit. Innan man vet ordet av har man en tonåring i huset. (men det är ju två år kvar i alla fall;-) Hoppas han har haft en bra första dag i skolan. Han har haft lite ångest för att börja igen och i natt hade han svårt att sova. Men när vi var på väg till fritids i morse så var han mer förväntansfull. Så lite kul skulle det nog bli att träffa alla igen. Å dagen till ära är han nyfriserad. Tuppkam blev det igår. Det passar han riktigt bra i:-) 

Jag har skördat idag. riktigt fina lökar har det blivit i mitt trädgårds land. Rödlökarna var väl inte riktigt så fina som de gula. men men de får väl sitta i jorden ett tag till. Nu måste jag försöka få tag på M i Stallet och se om de kan ge middags hö till "Aldisen"

Kram Smithi. 


 Coola killen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0